Medlemsfordeler

Hjem -> Medlemskap - > Medlemsfordeler

Unntak fra merverdiavgift

Som fullverdig medlem i NMF og registrert i Registeret for utøvere av alternativ behandling i Brønnøysund er du unntatt merverdiavgift for dine behandlinger.

Trygghet med kollektiv ansvarsforsikring i Gjensidige

Som medlem i NMF (gjelder også studentmedlemmer) er du forsikret for det erstatningsansvar du vil kunne komme i, i henhold til norsk rett under utøvelsen av ditt yrke som Massør/Massasjeterapeut. Forsikringen omfatter også tilleggsbehandlingsformer du måtte benytte så lenge disse ikke er i strid med norsk lovverk. Forsikringen gjelder i hele Norden dersom du utfører ditt arbeid i næringsvirksomhet registrert i Brønnøysundregistrene.  Du er forsikret for skader inntill 10 millioner kroner. Dersom du er i permisjon er du ikke forsikret gjennom NMF.

Gratis advokathjelp

Norges Massasjeforbund tilbyr sine medlemmer gratis første konsultasjon hos NMFs advokatfirma Nordia Law.

Du kan bruke våre advokater til hva du vil og har behov for, det trenger ikke å ha noe med din virksomhet som massør/massasjeterapeut å gjøre for at du skal kunne benytte deg av tilbudet. Du trenger kun å oppgi at du er medlem av NMF.

Besøksadresse:

NORDIA Law Advokatfirma AS

Rådhusgata 24, 4. etg

N-0151 Oslo

Email: oslo@nordialaw.com

Hjemmeside: http://www.nordialaw.com/no/

Gratis Studentmedlemskap

I et samarbeid med Gjensidige forsikring tilbyr vi nå elevene ved de utdanningene NMF har godkjent gratis studentmedlemskap inkludert forsikring frem til bestått eksamen. Vi ser dette som et viktig skritt videre i retning av en gjennomorganisert og samlet yrkesgruppe!

Gjensidige tilbyr studentene ved de utdanningene NMF har godkjent gratis ansvarsforsikring i den tiden de går på skolen frem til bestått eksamen.

NMF tilbyr samtidig kontingentfritak i den samme perioden, slik at det fra nå av blir gratis å være studentmedlem inkludert ansvarsforsikring.

Tiltaket vil i tillegg også styrke skolene som vil slippe å tegne separat ansvarsforsikring for sine elever.

Egen side på "Finn en massør/massasjeterapeut"

En av våre viktigste funksjoner er at vårt publikum kan finne en kvalifsert massør i sitt nærområde vha. vår "Finn en massør/massasjeterapeut"-funksjon. Her får du som medlem tilgang til din egen side hvor du kan legge ut informasjon om deg selv og hvor du holder til. Det e spesielt viktig at du legger ut konaktinformasjon, slik at publikum kan finne deg og du kan få flere klienter. Denne funksjonen er tilgjenglig for de om har ordinært medlemskap og fast ansatt medlemskap.

Rimelig markedsmateriell

Norges Massasjeforbund sin brosjyre på seks sider i A5-format får medlemmene våre for en rimelig penge. Du kan bestille så mange du ønsker. Denne kan du bruke mot kunder for å fortelle om massasje. Plakat for gatebukk, gavekort, piquet-skjorte (dame- og mannform), vindusklistremerker, vanlige klistremerker, drikkeflaske, refleksbånd, kulepenn og handlevognsmynt selges også til lave priser direkte fra vårt kontor. Alt har NMF logo. For en ekstra kostnad kan du også bestille tilrykk (informasjon om din egen klinikk) på brosjyrene og gavekortene. Se vår side Markedsføring for medlemmer (må være innlogget for å komme inn på siden) for bestillingskjemaer og priser.

Journal - egenopplysningskjema for klienter

Før en massasjebehandling er det behov for å hente inn relevante og nødvendige opplysninger om klienten. Vi har laget et skjema du kan laste ned å bruke til dette. Dette finner du på Journalføring (må være innlogget for å komme inn på siden).

Fysiopartner

NMF har inngått samarbeidsavtale med Fysiopartner AS. Medlemmene får 15% rabatt på listepris på alle produkter i ordinært sortiment, og forbundet får 2% kickback av all netto omsetning til medlemmene.

Rabattert tilbud på reklamevideo

Firmaet VDL Videomarketing tilbyr NMF's medlemmer gunstige priser på skreddersydd videoproduksjon.  Se tilbudet her.

NMF inngår samarbeid med CBIT AS!

NMF har inngått samarbeidsavtale med programvareselskapet CBIT AS.  Avtalen gir NMFs medlemmer mulighet til å kjøpe CBIT AS sin standardbooking og kassesystem til rabatterte priser, samtidig som hvert kjøp utløser en kick-back på 25% til NMF!

Dersom du trenger et bruker- og kundevennlig booking- og kassesystem, med mange fremtidsrettede funksjoner, ta kontakt med CBIT AS

Ikke glem å fortelle at du er medlem i NMF - da får DU rabatt, - og NMF får inntekter!

Aktivt medlemsforum på Facebook

Vi bruker medlemsforumet vårt på facebook aktivt for å informere medlemmene våre om det som skjer fortløpende. På medlemsforumet legges det også ut relevante artikler fra både medlemmer og administrasjonen og aktuelle problemstillinger diskuteres. På Kontakt Oss finner du adressen til vårt medlemmsforum and andre kanaler vi er aktive på.

Nyhetsbrev

Vi sender jevnlig ut nyhetsbrev til våre medlemmer om nyheter, arrangementer og aktuelle problemstillinger som tas opp i forbundet. Du vil få nyhetsbrevet til e-posten du har oppgitt når du registererte deg som medlem.

Rabatter

Gode rabatter på kjente merkervarer via NMF

Innkjøp

Gjennom medlemskap i NMF får du rabatter på en mengde varer og tjenester. Sidene tilbyr også privat forsikring gjennom Codan Forsikring og Viken Forsikring AS. Bruker du tilbudene aktivt kan du raskt spare inn medlemskontingenten flere ganger.

For å bruke tjenesten må du opprette en egen bruker. Instruksjoner finner du når du er logget inn som medlem under "Medlemsfordeler - rabattkoder". Registreringen blir sjekket opp mot medlemsregisteret til NMF.

20% på Behandlingsutstyr.no

Hos www.behandlingsutstyr.no får du 20% rabatt på alle veiledende priser i nettbutikken. Rabattkoden finner du under "Medlemsfordeler - rabattkoder" når du har logget inn. Bestillingen blir sjekket opp mot medlemsregisteret til NMF.

15% på behandlingsutstyr fra Gymo

Som medlem i NMF får du 15% på alle varer fra Gymo. Rabattkoden finner du under "Medlemsfordeler - rabattkoder" når du har logget inn. Bestillingen blir sjekket opp mot medlemsregisteret til NMF.

20% på Silverlines - www.silverlines.no

Vi har gleden av å kunne tilby en rabatt på 20% til Norges Massasjeforbund og alle dens medlemmer (gjelder ikke på produkter som allerede er nedsatt/er på tilbud).

Hvordan virker dette? Dere/-medlemmene legger inn ordre på vanlig måte i nettbutikken, og når dere kommer til «Kassen» trykker dere på «Rabattkode» og legger inn koden nedenfor -da trekkes rabatten automatisk av.

For å komme til rabattkoden, logg inn som medlem og klikk menypunktet "Medlemsfordeler - rabattkoder".

Adressse: Mjåvannsvegen 162

Tlf. (+47) 47 77 13 55

20 % rabatt på ProMed Mini - et elektronisk journalsystem

ProMed Mini : 5 500,-

Rabatt  20%: 1 100,-

NMF Pris      : 4 400,-

Årlig oppgradering 1 400,-

Alle priser er Eks. Mva.

Kontakt:

Programvareforlaget AS ved

Salgssjef Jon Søreng

Tlf: +(47) 22 62 72 40/37

Mobil: +(47) 92 02 37 16

Faks: +(47) 22 62 73 66

E-mail: jon@pvf.no

Hjemmeside: http://www.pvf.no/

Tilbud på betalingsterminaler

Vi har signert samarbeidsavtale med Verifone, Norges største leverandør av kortterminaler. Dette er terminaler uten transaksjonsgebyr, du betaler i stedet en månedlig leie.

NMFs medlemmer får 16% rabatt på leieprisen og får i tillegg fri etablering som ellers koster kr. 1250. Med en leiepris på kr. 411/mnd ekskl mva vil det lønne seg å benytte Verifone fremfor Izettle dersom du du mottar kortbetalinger for mer enn 19000/mnd. Mottar du kortbetalinger for under dette beløpet vil Izettle fortsatt lønne seg.

Dersom man er flere brukere av samme terminal er det mer penger å spare. Med en leiepris på 572/mnd ekskl mva kan terminalen ha opp til 10 brukere uten ekstra kostnad for brukere som blir lagt til. Totalomsetningen på terminalen må her opp i 27100 før man slår Izettle.
Tilbudet fra Verifone
Bestillingsskjema

Tilbud på regnskapstjenester

Forutsetning for pristilbudet er at enkeltpersonforetaket benytter egen bankkonto og at alle kostnader gjelder næring og ikke private utlegg.

Ved utsendelse av utgående fakturaer må enten elektronisk fakturasystem benyttes eller forhåndsnummererte fakturablanketter.

•         Pris for årsoppgjør og utarbeidelse ligningspairer for bilagsmengde 40 inngående fakturaer og 20 utgående fakturaer estimeres til ca kr 3 000 per år

•         Pris for årsoppgjør og utarbeidelse ligningspairer estimeres til ca kr 5 000

Alle priser er eksklusiv merverdiavgift. Vi vil presisere at dette kun er et prisestimat, og ikke en fastprisavtale. Vi fakturerer etter medgåtte timer. Prisen kan således avvike i begge retninger.

Ved høyere volum av transaksjoner utover det som ble opplyst ved avtaleinngåelse vil vår pris øke.

Råd & Regnskap Akershus AS
Bente Boye
Autorisert regnskapsfører
Dir.tlf:     +47 21 62 70 89
Mobil:     +47 90 29 96 98
Epost:      bb@rr-a.no

Non-profit kurs med verdenskjente terapeuter

Vi arrangerer jevnlig kurs med anerkjente terapeuter uten komersiell gevinst. Det gjør at du som medlem får de beste prisene i markedet. For neste kurs se vår kalender

Ledige stillinger og lokaler

Norges massasjeforbund formidler ledige stillinger og ledige lokaler i en egen modul når du er logget inn som medlem på websiden vår.

Profilering av deg som medlem på NMFs webside

Som medlem av Norges Massasjeforbund kan du legge ut informasjon om deg selv som utøver på vår webside. Ved bruk av "Finn massør"-funksjoen på websiden vår kan publikum finne deg og kontakte deg.  Se vår webside: http://www.massasjeforbundet.no/finn-massor

Forskningsbaserte webvennlige artikler om massasje

Norges Massasjeforbund ønsker å fremme og synliggjøre massasje som behandlingsform ved blandt annet å regelmessig produsere forskningsbaserte webvennlige artikler som er lette å dele på sosiale medier for vår publikum.

Artiklene finnes her: Fagartikler om massasje

Mal for avtale om bedrifstmassasje

Mal for avtale om bedriftsmassasje - last ned her

Årsmøtet i Norges Massasjeforbund

På årsmøtet stakes veien ut for neste år. Her kan du som medlem være med å påvirke ved å melde inn saker som er viktig for deg. Det er veldig fint om du kommer og deltar i diskujsonene fra ditt ståsted og også blir med å stemmer over sakene. Noen år har vi også kurs og sosiale aktiviteter i forbinelse med årsmøtet. Se vår Kalender for å sette av datoen på neste årsmøte.

Har du forslag som kan gjøre artikkelen bedre?

Ta kontakt med medlemsansvarlig@massasjeforbundet.no